Orang kaya mengemis cinta


Aku ada duit. Dengan duit aku boleh beli segalanya. Apa yang aku nak, mesti aku akan dapat. 

Semua orang tunduk kat aku. Melutut kat kaki aku. Dorang sanggup pejam mata kalo aku buat silap. Korang tau sebab apa? Senang aje. DUIT.

Tapi duit aku yang tinggi menggunung tu tak dapat isi hati aku yang kosong. Duit tu sesen pun tak dapat beli kebahagiaan untuk aku. Ke korang tau kat mana tempat yang ada jual bahagia? Ada tawar kan cinta?

Orang2 yang asyik berkepit dengan aku ni memang jahanam. Bertuhankan nafsu. Jadi hamba duit. Kalau ditabur duit, setianya bukan main lagi. Ceh setia kat duit aku kan? 

Tolonglah. Kalau ada jual bahagia, kasih sayang dan cinta, jual kan lah kat aku. Berapa pun aku sanggup bayar. Aku betul2 terdesak ni. Aku tak suka hidup sunyi. 

Err..orang kata kalo aku perlukan teman, cari la Tuhan. Tapi Tuhan nak ke terima aku?

#CeritaRekaanSahaja


ps: ada duit banyak pun kena mengemis cinta..memalukan! 


 Banner
Mintak tolong korang KLIK sini..pelis :)

Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

7 rajin komen:

Rtp Farra Arisha said...[Reply to comment]

yap, we can't live without anyone in this life even though we've lots of money...

♥ wawawawa ♥ said...[Reply to comment]

kebahagiaan tak boleh dibeli dgn duit..(ayat novel + drama2 tv)

Nong Andy said...[Reply to comment]

so true..

ada duit kau ku sayang.. tiada duit sayang melayang haha..

Tapi tak cukup duit pun hari2 gaduh laki bini..

Mengemis Cinta tuhan lagi baik :)

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

duit bukan la segala2nya...:D

najmi^^ said...[Reply to comment]

pergh ayat..seb baik rekaan semate2..aq baru nak ceramah..haha

remyhazza said...[Reply to comment]

manusia ada yang sanggup jadi hamba duit.....
moga dijauhkan sifat2 bergitu pada remy dan juga pembaca semua....

Jue said...[Reply to comment]

mmg btul duit bole cinta
kdg2 cinta pura2 tu bole jd cinta sbnrnya
tp dlm byk2 tu, bape ramai je bjaya kan hahaha