Ganjaran Wang Tunai RM5000 untuk Blogger

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Hai, hello, alloha sahabat setia, yang baru kenal dan yg baru singgah, boleh mintak tolong tak? Korang nampak tak banner Ganjaran Wang Tunai RM5000 tu? Dah nampak rajin2 la KLIK ye. KLIK je takyah buat pape.  

Sebab korang sayang aku, aku nak mintak tolong la ye. Setiap kali korang masuk blog ni, tolonglah KLIK.  Selagi ada banner kat atas tu, selagi tu tolonglah KLIK. Aku kena jadi top referrer. Camni ke caranya? (jujur tak tau ni haha :D)

Ces dah macam merayu dah ni haha..aku mencuba je. Tengok lawan pun hebat2 belaka. Trafik aku dah la sikit. Woi macam mintak simpati dah ni hak2. Aku tak tau la nak promote camna lagi. Tapi kena usaha jugak kan. Belum cuba belum tau kan.



 Banner

Terima kasih. Semoga murah rezeki korang ;)

Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

11 rajin komen:

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

yea, saya ultraman...saya dah tolong klik..:DDD

remyhazza said...[Reply to comment]

remy org yg pertama klik....gud luck !!!

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

datang untuk menyokong...

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...[Reply to comment]

okis,,da tekan..:)

Bidadari Syurga said...[Reply to comment]

heeeeeeeeeeeeee

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee...takpe2...ezad support...:D

AmirFX said...[Reply to comment]

Gud luck Eera.. Semoga berjaya dalam test esok lusa.. :D

semutsengal said...[Reply to comment]

klik!klik!klik!klik!klik!klik!klik!klik!

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

supergoodluck!!!! :D

Eera Shera said...[Reply to comment]

tq semua..syg korang..mmmuuuaahh.. hihihi

Mohd Zakwan said...[Reply to comment]

dah tolong klik. first time singgah blog comel ni :)

Sesiapa singgah Blog Mohd Zakwan dan komen entri, JAMINAN 100% BLOG ANDA AKAN DIKUNJUNG SEMULA :)