Apam Balik Pulut Hitam

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Apam balik berintikan pulut hitam dan kelapa yg sangat mabeles. 

ps: belum sempat BW. kerja bertimbun :(


 Banner


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

14 rajin komen:

cinnamon.com said...[Reply to comment]

Assalamualaikum.

sedapnya belum pernah mkn lg.

buat sendiri ke?

❤farahin izzati❤ said...[Reply to comment]

pehhh, mcm sedap, tapi sy xleh mkn pulut pulak ==v

Hanie Dew said...[Reply to comment]

tapi aku heran kenapa aku tak suka. mungkin kalau ko buat aku suka kot. buat la buat la. .....

Eera Shera said...[Reply to comment]

@cinnamon.com buat kt kedai kak hehe

Eera Shera said...[Reply to comment]

@❤farahin izzati❤ hoho rugi la

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Hanie Dew ok senang je. suruh je la org kt kdi buat kn :p

♥ wawawawa ♥ said...[Reply to comment]

kat sabah, apam balik nie dipanggil terang bulan..hehehe

ShahzCudin said...[Reply to comment]

kurang sket makan apam blik ade inti lain..suka yg biase punye..

zareliqa afiqa said...[Reply to comment]

WEeee~ sedap tu!^^

shiema sufian said...[Reply to comment]

eh, shiema tak pernah jumpe pon =='

Uncle Jonni said...[Reply to comment]

blom pernah try lagi... huhu

remyhazza said...[Reply to comment]

nampak cam pelik.... sedap ke nie ????

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

kat sini takde...mana la nak cari..unik ni..nampak sedap :D

Eera Shera said...[Reply to comment]

kalo korang suka pulut hitam, mesti suka la apam ni. ade rasa masin2 kelapa. sdp wei tp kat rmh aku sorg je mkn haha :D