Dia tak mati lagi


Sape kata dia dah pergi? Baru je semalam aku jumpa dia. Tadi pun dia cakap nak jumpa lagi hari ni. Tapi tak sampai lagi dia ni. Dia bukannya tak tau aku mana suka tunggu lama-lama. Saja la tu nak uji kesabaran aku!

Boleh tak kau jangan merepek? Kau ingat mati tu boleh buat main- main. Celupar betul mulut kau. Habis tadi sape yang call aku kalau bukan dia. Tak, dia ok je. Aku tau dia akan datang. Mana pernah dia mungkir janji.

Lagi sekali kau sebut pasal mati, kau tunggu...aku yang akan mati! 

#Cerita Rekaan. 


ps: hakikat tu kadang2 sangat perit untuk diterima....



 Banner

Mintak tolong KLIK sini ^^


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

10 rajin komen:

kura said...[Reply to comment]

mcm ni punya cerita rekaan pun bolehh. eh. ehhh.

shiema sufian said...[Reply to comment]

Jyeahhh, memang susah untuk diterima kalau hati belum terbuka

[sutera kasih] said...[Reply to comment]

kenapa ni?huhu perkara kematian mmg xboleh main2..

mirmashi94 said...[Reply to comment]

yupp. hakikat kalau pahit susah nak diterima. tambah2 lau org yang kite sayang dah tiada . hmmm , sampai hari nie x pernah lagi rasa kehilangan orang yang betol2 rapat + sayang sangat2 . huk3 .

p/s : insyaAllah medic. tapi tengok rezeki laa kat mana. hehe. medic skrg pom susah nak dpt kan akak ? hew hew >.<

syahirooAhmad said...[Reply to comment]

ini lebih kepada meroyan kan..

♥ wawawawa ♥ said...[Reply to comment]

hakikat sgt perit diterima..
tp wajib kita terima
dan menanti hikmah sbuah hakikat

remyhazza said...[Reply to comment]

pemergian yg tak dirancang,,,,,

Nong Andy said...[Reply to comment]

Dia tetap hidup.. dalam hati aku :)

*Hakikat terlalu pahit. lebih baik begini :(

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

benda2 mcm ni jgn dibuat main2...sbb pernah terjadi kat ezad dulu...huhu~

Jue said...[Reply to comment]

ttibe aku rs emo bc entry ko neh..siap bc 2x lagi hahaha