Selagi masih berdenyut

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

bila pegang dada, dapat rasa denyutan, rasa lega. bersyukur sebab ia masih berdenyut lagi. bila masa ia akan berhenti, mana mungkin kita tau. tapi bersediakah kita untuk menghadapi saat itu? saat tu sangat dekat dengan kita, tapi kita masih menyia-nyiakan waktu.

Semoga Allah ampuni dosa-dosa dan tempatkan ahli keluargaku yang sudah pergi di kalangan hambaNya yang mulia. Al-fatihah buat arwah Izwan Pilus.


ps: hari ni aku balik rumah. lama kot aku cuti. aku akan jadi chipsmore jap. mungkin tak berapa nak BW yek ;)



Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

16 rajin komen:

remyhazza said...[Reply to comment]

amin...moga dosa2 kita semua diampunkan.....

selamt bercuti eera....

eiyzniey said...[Reply to comment]

Al-fatihah.

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

alfatihah utk izwan pilus..

Jue said...[Reply to comment]

Betul beb. Aku sgt mhargai hidup dan lbh2 lg pas ada peluang kedua utk bnafas, aku seyesly sgt sgt sgt mhargai

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

sume cte sedih je ni

cik Kartun said...[Reply to comment]

CK makin mals nk updet huhuhu =.='

rozeeta rashid said...[Reply to comment]

syukur alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas.

al-fatihah buat arwah.

selamat bercuti! =)

L said...[Reply to comment]

semoga dia ditempatkan didalam golongan muslim.. aminn..

jom renung2 sebentar..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/kenapa-ilmu-itu-penting.html

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

al-fatihah kepada arwah dah takziah kepada keluarga beliau..

Cikgu Ma said...[Reply to comment]

jangan bercuti sakan sangat =)

blogger award review | pengulas blog tak ada sijil halal

Miss Xyz said...[Reply to comment]

btul tu.. kita ckn prnh tau bila denyutan jantung kita akan terhenti.. ni yg seram ni..

Juliet_iRa~" said...[Reply to comment]

happy holiday dgn family..

:D

zareliqa afiqa said...[Reply to comment]

Al-Fatihah~

budak penjara said...[Reply to comment]

nk makan ko la klu dh tul2 jd chipsmore ye..haha

yad'z said...[Reply to comment]

selamat bercuti.... jaga diri perjalan balik nanti/ =)

Eera Shera said...[Reply to comment]

Cuti dah nak abes dah ni...huuuu x puas :(