Dodoikan daku



selalu je cemni..baik aku tido lambat kan

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

malam tadi ngantuk gila..pukul 10 mata dah berat. nasib la dah abes study..juz nak ulang balik je. dipendek kan cite, kul 11 aku dah terbongkang. adalah menjadi sesuatu yang tak berapa nak normal kalo aku tidur awal.

pukul 2 lebih terjaga..aku sambung study sikit..selak2 notes.. tengok jam dah 3.30 aku pun nak tido la. adoyai tak boleh lelap. segar gila mata aku. rasa nak hantuk je kepala kat dinding. kang terus tak sedar pulak.

dah pukul 5, siyes aku dah give up nak tido. maka aku bukak la laptop dan terupdate la pulak hahaa... tu la padan muka dah berhari-hari berjaga malam..

exam jap lagi pukul 9. rasa tak boleh tido dah kot. takde hati nak tido..adoi mampos la aku jap lagi. kalo ngantuk cemna nak jawab exam. dah la paper ekologi muara dan bakau tu cam susah je wuwuwuwu ;(

k la. nak pi main game jap. bosan la..

sebenarnye nak bagitau takleh tido je, tapi entri panjang berjela hahaa..



ps: dah abes bantai 8 episod Mr Brain selama 2 hari..going to miss u Mr. Brain..best gile wa cakap lu!



Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

7 rajin komen:

ciK LyndaWawa said...[Reply to comment]

hahahaha..suke katun last tu..haha..
glemer katun tu dah!

cik Kartun said...[Reply to comment]

ala cian nyew die xleh tido yew.. malam khung CK dodoikn :p

cinnamon.com said...[Reply to comment]

baca buku sambil baring cmfrm tido..

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

mr brain cte ape tuh

remyhazza said...[Reply to comment]

cam kita jugak ler.....
cakap jer nk tido awal... sedar2 kul 2 pagi baru nk lelap.....hu hu hu

Hanie_Dew said...[Reply to comment]

hahaha.jam biologi ko dah ter-set masa tido ko bukan pukul 10. tu psal asyik terjaga je. =p

AmirFX said...[Reply to comment]

Minumlah kopi cap kapal api... :D