Baucer buku 200 boleh beli novel dan gambar awek seksi

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

cer tengok..


haha..tergelak aku tengok keyword..rupanya kemungkaran dilakukan bersama. bukan aku sorang je lah berniat nak salah guna ye dak... 

ye..nak bagi tau ni..cian dia tertanya-tanya..boleh beli..beli sebijik cukup..yang lebih beli buku sekolah..hahaa..


ps: download gambar awek seksi tu tak tahan betul haha..sape la tu..meh aku sunatkan :p



Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

14 rajin komen:

Cik Sara said...[Reply to comment]

hahaha... memang persoalan tu pun yang berlegar-legar dalam kepala otak ni.. buku apa yang boleh beli dengan 200 tu??? Heee...

remyhazza said...[Reply to comment]

huh !!!!
berani ker nk sunatkan org......he3

amir aizat said...[Reply to comment]

hahha

ShahzCudin said...[Reply to comment]

nak amik baucer ni esok..bli komik bleh x..?

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

haha...sengal sape yang cari keyword tu...:D

hazanis said...[Reply to comment]

hahaha..kantoiii....

cik Kartun said...[Reply to comment]

hahahaha tak tahan perut nie nk gelak.
ape ke veng0ng nye manusia itu...

aizamia3 said...[Reply to comment]

kehkehkeh.. macam-macam..

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

haha...lepas ni ditamatkan tempoh baucer tu baru tahu....semua pakat nak beli novel je...haha~

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

bahaya...namun tulah hakikatnya

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

jomlah singgah ke blog Kancil...nak taw jawapan WW 22 Kancil...

http://kancil8349.blogspot.com/2012/01/jawapan-daripada-wordless-wednesday-22.html

My Life's Journey said...[Reply to comment]

Salam pekenalan ..diriku tidak terkata kata hihi ..lawak2

zareliqa afiqa said...[Reply to comment]

Dah terkantoi nak beli novel.hehe,macam2 keyword ada ni.:D

Nong Andy said...[Reply to comment]

ahahaha.. nak tolong sunat ke Eera?