Yang manis itu gula

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

sape kecik2 dulu makan gula2 ni?

kredit gambar: link dalam gambar

masa kecik2 dulu, ada doktor kat satu klinik, dia mesti bagi gula2 ni. nama pun klinik kanak2, ada la buah tangan untuk budak2 kan..

kadang2 aku buat muka sambil pandang balang gula dia yang besar tu. nasib la doktor tu paham, dia bagi gula2 lebih. hahahaaa...

dia doktor yang baik.. ;)

ps: takut doktor sebenarnya...lama dah tak pi klinik 


Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

11 rajin komen:

Nong Andy said...[Reply to comment]

gula-gula susu?

ShahzCudin said...[Reply to comment]

wah! lame x mkn gula2 nih..

cik Kartun said...[Reply to comment]

CK suke mkn gula2 nie.. tapi x pernh dpt lak kt klinik =.='

هانيم إرشاد said...[Reply to comment]

suke giler gula-2 ney dulu..
ibu siap beli satu balang tuw.. sebab gula-2 ney tak manis sangat :)


http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/mari-pakena-nasi-lemak-meletup-di.html

zareliqa afiqa said...[Reply to comment]

Mmg suka gula2 nie! betul2.Time kecik bila g klinik sebab demam lepas check mesti doktor tu bagi gula2.suka!!

Hanie Dew said...[Reply to comment]

gula gula tu sedap weh. baik doktor tu bagi ko lebih. kalau au jadi doktor tu aku buat tak paham je. haahahahaha

Jue said...[Reply to comment]

aku!!! sdap kan!! pastu hancur dlm mulut waktu tgh isap gula2 tu ..^^

remyhazza said...[Reply to comment]

la.... lama tak tgk choc susu nie....
masih wujud lagi rupanyer....
i miss u la choc susu...

ciK LyndaWawa said...[Reply to comment]

gula2 ni..lame dah tak makan.....hehehe

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

ai loike gule2 ni

Paris Lipton said...[Reply to comment]

wehhhh suke giler....oh nape kilang tu xaktif prose gula2 ni lagi? ssh nk carik! ;p