Budi yang tak terbalas

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

mak ayah memberikan segalanya yang dorang mampu untuk membesarkan kita. untuk menjadikan kita bukan manusia, tapi insan.

berkorban macam2, sanggup hadapi kesusahan..dan semua tu tak mintak dibalas...

alangkah baiknya kalau dapat berbakti pada kedua mereka....



Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

13 rajin komen:

Nong Andy said...[Reply to comment]

Nice One!!

Akak dah jadi parent.. jadi akak memang tahu apa perasaan ibubapa pada anak. Dan lebih lagilah akak menghargai org tua akak sekarang :)

Juliet_iRa~" said...[Reply to comment]

anak kena igt jasa ibu ayah..:)
kalo x..mmg anak durhaka..hee..;p

psss : xtau la..rsnya jarang nmpk jual kat luar..kalo ada pon lebih mahal..akk x jual tau..tp akk tolong awk beli dr kwn..akk xdpt komisyen pon..skdr tolong je..

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

:)
yea betul..:)

cik Kartun said...[Reply to comment]

insyallah.. doakan CK jadi ank yg mngenang jasa. begitu jugak pada semua ;)

Dylla Abas said...[Reply to comment]

walaupun ada bnyk kes anak2 mengabaikan ibubapanya..tapi masih ramai lagi anak2 yg berjasa kepada org tua mereka..alhamdulillah..moga2 kita akn tergolong dlm golongan anak2 yg m'balas jasa (",)

cIk JanNah said...[Reply to comment]

kalau takde banyak sikit pon kita mampu buat mereka tersenyum. mereka tak mengharapkan apa2 dari kita. tapi pengorbanan mereka wajib kita balas :)

Munnafendy said...[Reply to comment]

tu lah..selagi mak ayah ada tu, buatlah ape pun yg dpt buat diorang hepi..jasa mak ayah mmg terlalu bsr kat kita

Miss Kagimoto said...[Reply to comment]

sentiasa syg dkt parents kita :)

Original CikTeddy said...[Reply to comment]

insyaAllah :)

remyhazza said...[Reply to comment]

kita cyg kat mak ngan abah kita byakkkkkkkkkkkkkk sangat !
tanpa mereka siapalah kita.....

Hanis MY said...[Reply to comment]

sayangilah mereka sementara mereka masih ada...

ciK LyndaWawa said...[Reply to comment]

kan..kita pun tak tahu umur mereka panajng ke tidak....sampai ke tak hayat kita untuk berbakti kepada mereka..doa banyak2...=]

AmirFX said...[Reply to comment]

Doa yang terbaik untuk mereka.. Jadi anak yang soleh dan solehin.. :D