Baucer buku 200- boleh beli buku apa?

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

aku baru ambik baucer buku rm200 tu tadi. err..cer klik sini kalo ada yang TAK TAHU. ada yang dah dapat?

aku rasa U lain minggu lepas lagi dah dapat. U aku je baru sampai. jauh kot kat Pantai Timur hahaa...

so..aku nak tanya..selain buku pelajaran, buku lain tak boleh ke? macam buku motivasi ke, buku agama ke..NOVEL ke..tudia kena highlight tu kikikiki..

bak kata mak dan makcik aku, jangan salah guna..masalahnya bukan nak salah guna.. nak beli buku apa je. sem depan last sem. berapa subjek je aku ambik. kalo nak beli pun buku BI je la. yang lain pakai nota je.

budak tahun 1 boleh la beli buku...

so, kalo ada yang dah guna baucer tu, nak tanya ni...boleh beli kat mana2 kedai buku ek? dan boleh beli buku pape je ke?


Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

16 rajin komen:

teha said...[Reply to comment]

dpt bauncer , beli novel bnyk2.. hehe

cIk JanNah said...[Reply to comment]

wah untung student zaman skunk kan? gunakan sebaik mungkin dik. :P

Gen2Merah said...[Reply to comment]

iyaa, pa lagi.. beli lah novel... bukan orang tau pun... ekeke... nanti dalam resit minta lah penjualnya tuliskan buku ilmiah.. heeee

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

bku2 ilmiah pon ley jugak kan

Eera Shera said...[Reply to comment]

@teha mmg itu la niatnye haha

Eera Shera said...[Reply to comment]

@cIk JanNah insyaAllah ;)

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Gen2Merah bagus betul idea cikgu tu huhu..akan dibuat ;)

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Iffah Afeefah a ah boleh2

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee...beli la buku apa yang patut...:D

Shurazirah Sukhur said...[Reply to comment]

ha, saya pun nak beli buku2 tak berkaitan dengan U ni sebab sem dpn saya dah praktikal.haha

Rapunzel Cikilolo said...[Reply to comment]

kalo aku, aku gune jgak beli buku blaja yang sekarang tak kesah ade notes ke ape. punca, mase keje mgkin kite perlukan ilmu yang lebih dri kite blaja.

kalo takpun, aku akan beli buku ilmiah, psiko. aku jarang baca novel. 6 bulan 1 novel je. novel byak lagha...

best oouh, dpt baucher buku. zaman aku takde pun.hehehe.

**ter-komen panjang pule...

Hanis MY said...[Reply to comment]

Wahh bestnya... Beli la cmpur2 hehe br berbaloi...

AmirFX said...[Reply to comment]

Beli komik Sin CHan jer.. haha..

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

wah, bestnye dapat voucher..saya nak kak...hehehe..

remyhazza said...[Reply to comment]

kena tgk jenis buku jugak ker ????
ala novel tu pun buku jugak.....
dari kertas yg sama.... he3

cik Kartun said...[Reply to comment]

waa nak jugak :(