Lelaki idaman si gadis

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Lelaki selalu cakap suka pompoan pakai tudung. tuntutan agama. suka pompoan pakai baju kurung. nampak sopan dan ayu.

tapi aku pulak suka tengok lelaki pakai baju melayu. segak dan nampak baik je walopon belum tentu baik haha..

penyeri blog :p

aku tau awek2 cun kat luar sana tu suka beno kat mamat Korea. mata sepet rambut kuning, merah,hijau, biru.. semua la. tapi bagi aku la, lelaki melayu la paling ensem. Lee Min Ho memang ensem, tapi Remy Ishak lagi ensem. Awal Ashaari lagi macho. Ashraf Muslim lagi suwit. Syahir lagi buat aku cair...tapi..tapi..abah aku lagi ensem tahap kuasa ke 44  (walopon boroi)  *_*

Aku sejak mimpi Remy Ishak cakap nak kawin ngan aku, asal nampak nama dia je tersenyum. kah2..gatai no. tapi dia pilih Tizz pulak. terpaksa la aku nyanyi Kisah Hati siang dan malam. bluekk!! ah...semua ni duniawi aje. hati budi dan iman tetap jadi ukuran si gadis ye dak? muka ensem/cantik hati buruk pe cer?

ps: dalam mimpi tu, Remy cakap dia ngan Tizz kembar je. Aish..kalo ler betul...



Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

20 rajin komen:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

huhu pakai bju mlayu time g solat jumaat je..

Diyana Norman said...[Reply to comment]

same lah awak! saye pun suke tengok. Kalau lelaki baru balik surau suke pandang. =)

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Diyana Norman tau takpe haha ;p

shahrulizzuwan said...[Reply to comment]

Tp xkn la nk pakai baju melayu tiap2 hari.. Pakai kemeja x cute ke lelaki? Hehe.. Menarik gak topik ni.. =D Anyway,sy jemput tuan blog n semua yg ada kt sini,jom layan VIDEO2 sy bermain gitar akustik n menyanyi at YouTube.. Klu ada yg seksi tak pakai baju or cuma pakai boxer je tu maaf la.almaklum,record kt rumah n utk suka2 je tunjuk sedikit bakat.Tp suara x la sedap mana.hehe.. Klik link YouTube sy ni, http://www.youtube.com/shahrulizzuwan

Eera Shera said...[Reply to comment]

@shahrulizzuwan boleh je kalo sanggup..bwk tido pun bleh :p

rozeeta rashid said...[Reply to comment]

baju melayu n kain pelikat. sejuk mata memandang. hehe.

robotkuning said...[Reply to comment]

gua tengah strika baju melayu ni.lalalalala.

mirmashi said...[Reply to comment]

tapi lelaki sekarang jarang nak jumpa pakai baju melayu saje2 . haha . x macam perempuan , pegi shopping pom santai je pakai baju kurung . huhu . contohnya , mak saya laa . pegi mana2 baju kurung aje :)

Hanie Dew said...[Reply to comment]

aku pun suka banget lelaki pakai baju melayu. nampak suwit kan.sebb tu aku ksuka raya dan hari jumaat.ramai lelaki suwit berpeleseran pakai baju melayu.hewhewhew..

bapak ko tak ensem.bapak ko kiut la.

tu mcm ustaz azhar kata. carila pasangan yang bole membimbing kita, tak comei tak pe, bole tutup lampu. lebih kurang camni la. aku pun xingat dgn tepat. huhuhuhuu

Rapunzel Cikilolo said...[Reply to comment]

pakai baju melayu. tipikal malay. iye :)

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

kadang2 je pakai baju melayu ni...hee~

hee..bukan main lagi mimpi tu ye..:D

Teenager Housemaid said...[Reply to comment]

saya pun suka tgk lelaki pakai baju melayu..:D

p/s: kesian kat adik faris tu..:(

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

sejak kerja jadi guru nie...kancil jarang dah pakai baju Melayu...

http://kancil8349.blogspot.com/2012/02/jawapan-daripada-wordless-wednesday-28.html

the puffy clouds said...[Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
cinnamon.com said...[Reply to comment]

mudah mudahan kalau ada jodoh..

cIk JanNah said...[Reply to comment]

haha tang mimpi tu lucu betol. kih3

ABU said...[Reply to comment]

Alahai kuatnya budak ni berangan hahaha..

EZAD AMIR said...[Reply to comment]

mulai hr ni nk biAskan diri pkai bju melayu la kalau cmtu...ekekeke

remyhazza said...[Reply to comment]

ngidam kat remy ye.....
terima kasih.....

Jue said...[Reply to comment]

hahaha aku bc entry ko ni senyum2 sbb aku phm pe rsnye tulis psl lelaki idaman haha xthn bab remy tu
smpi tmimpi2 tu!haha