Kami tak ada tempat berteduh!





Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

7 rajin komen:

Anonymous said...[Reply to comment]

sedih nya..
CK teringin nak membantu kanak2 mcm nie

Affan Ruslan said...[Reply to comment]

Gambar menceritakan segala2nya.

Satu perkara yg saya tertarik dlm kalangan orang kurang bernasib baik adalah, selalunya si abang akan berkorban utk adik2. Terharu sungguh.

Kita sbg manusia yg lebih bernasib baik perlu banyak2 bersyukur dgn nikmat yg diberi :)


ps: Jom join giveaway mudah di blog saya :D

Jue said...[Reply to comment]

part yg luang masa bersama-Nya tu mmg sesuatu yg aku sentiasa cuba baiki diri sebab kkdg aku akui aku alpa tp akn cuba memastikan setiap hari akn cuba menunaikan walau bz atau penat mcm mn pun

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

kesiannya

Jom singgah ke blog Kancil

http://www.kancil8349.blogspot.com/2012/02/jawapan-daripada-wordless-wednesday-27.html

Abu Bagi said...[Reply to comment]

mana mana ada je orng yg macam ni.. kasihan la.. kat KL di pun banyak kan.. :(

Unknown said...[Reply to comment]

membantu yg mana terdaya......

Juliet_iRa~" said...[Reply to comment]

kasihannyaa...:(