Tak baik wei buat macam tu


salam.

- tak baik do gelak kan orang. malu die weh..bese la sape tak pernah buat silap kan. ko dah bagus sangat ke? tak kan..

- wei. aku nak tido. ko gelak dalam hati je boleh tak...ZZZzzzz...

- ye dia memang tak berapa pandai. tapi jangan la gelakkan dia wo..

- tak kelakar pun..nape wei ko gelak?

p/s: gelak la bila sepatotnye gelak.

16 rajin komen:

ABU said...[Reply to comment]

nak jugak hahahahahahaha :P

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

kekadang kita ketawa orang tanpa kita sedari sehingga melukakan hati orang tersebut dan bila dia ketawa kita pula mengamuk. Mengapa? kerana ego...apapun lebih baik jaga diri atau kawal diri

JIJI YU said...[Reply to comment]

agak2 la

ciK LyndaWawa said...[Reply to comment]

bgn2..dah pagi..=]

Alin Marlini said...[Reply to comment]

tak gelak..senyum jek..hehhee

siti kektus said...[Reply to comment]

mungkin dia nak nmpak muda, tu yg asek gelak saja. hehhee ;p

AmirFX said...[Reply to comment]

Kadang2 boleh tak perasan tergelak depan dia.. Kalau benda yang dia cakap tu betul2 lucu..

Hanis MY said...[Reply to comment]

betul tu tak bek gelak2 kan org dgn tahap melampau wuwuwu...

aizamia3 said...[Reply to comment]

janganlah sampai menjatuhkan airmuka dia.. cuba bayangkan kita pulak berada dalam situasi dia..

H.J said...[Reply to comment]

langsung tak nak gelak...

teha said...[Reply to comment]

tak yah nk gelak over2.. hahahha !

msredcheesecake said...[Reply to comment]

jgn sampaikan puttuskan persahabatan udah la....

APAN said...[Reply to comment]

ni kes gelak x bertempat la ni ye?haha...

Sunah Sakura said...[Reply to comment]

nape entri ni buat akak gelak ni??? hahahahah

Bigdaddyz said...[Reply to comment]

apakah ?

pening sekejap...

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

senyum je..jangan gelak...haha~