Bangun Pagi gosok gigi..

salam.

bangun pagi, gosok gigi.
cuci muka cuci kaki.

entah apa punya berangan la pagi tadi. tak pernah la dibuatnye gitu seumur hidup. boleh la pulak kan tergosok gigi ngan facial cleanser..haha. patot la pelik. pahal licin je ni.  gigi aku mengalami evolusi ke ek? tetiba rasa pelik. eeeiii...yucksss!!! tak sedap doh rasa die. bukan rasa colgate ni! memang la sebelum tu aku cuci muka dulu. alahai...

lepas ni gigi aku mesti putih berseri, tak ada jerawat dan terlindung dari sinaran UV.haha..

4 rajin komen:

msredcheesecake said...[Reply to comment]

mesti gigi takde jerawat pas ni...

Nazhirah Mazlan said...[Reply to comment]

haha...
sy pon pernah juge..!!
sumpah pahit btul pncuci muke ye..
mcm mne la bnde yg phit 2 jugak yg kite salu dok tenyeh kat muke yek..
+,+''

Bro ahmad said...[Reply to comment]

hari2 gosok gigi
sudi2 datang blog bro hahaa lawak la awak ni..mamai ke?

Eera Shera said...[Reply to comment]

msred, a ah tu konpem dah

nazhirah,tu la kan..pahit gile

bro ahmad,nga pikir mslh dunia mcm tu la.haha