'la...tu pun tak ingat ke'

salam.

hei korang yang baca ni. boleh tolong tak? tau tak apa2 ubat atau cara nak bagi kuat ingatan? makanan apa yang boleh dan tak boleh makan? surah ape yang boleh diamalkan? pleaseeeee...............

masalah pengecaman yang agak kritikal..haha

"Shera, ko tak kenal ke budak tu?kita kan biasa nampak dia?"

selalu lupa walaupun baru je benda tu jadi. susah payah perah otak kalau nak bagi ingat something tu walaupun benda tu bukan la dah berlaku lama. kadang2 tu kawan aku ngan susah payahnya la explain kat aku sampai aku ingat.

" ohh.. yang tu..tau-tau"...



kadang2 aku buat2 ingat je la..haha.. serius bagi aku benda ni aku tak anggap ringan. ganggu jugak la aku nak study. skang dah final year. dan agak la menggugat keyakinan diri aku ni. adeh.. nape ek? ke ada kena mengena ngan masalah tidur? sebab tido aku memang tak menentu. kadang2 tak boleh lelap langsung sampai ke pagi walaupun masa tu bukan under stress, or pape je la





7 rajin komen:

anismelon said...[Reply to comment]

ah ah..xda ubt..ade tak ubat na ksi cepat ingt pulak..weee

Syeeda said...[Reply to comment]

hee besa la tu...ni mesti suka mkn aty ayam byk ..haha

Run Away said...[Reply to comment]

em....susah ni...kena..ambik berat lew..pekara yg perlu di ingat tu...;d

Eera Shera said...[Reply to comment]

anismelon, kalo ade bagus la kn..

syahida,waa...x suka aty ayam..kalo tertelan mmg klua kan balik!!!

run away, betol3

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

banyak benda kita fikir banyak benda juga yang kita lupa

Aien Not Alien said...[Reply to comment]

terlalu banyak berfikir mungkin jadi penyebab...

kurang berfikir pun boleh jadi jugak...hihi..

Eera Shera said...[Reply to comment]

kancil,aien: yela kot sy mmg kuat pikir..haha