Ingat binatang je ke yang berhibernasi?

salam.

ehem..aku memang tak berapa suka la bila musim hujan. jemur kain tak kering, nak pi mana2 pun susah, sejuk tahap tera byte, selsema pun muncul tanpa diundang, boleh jadi demam. ye..aku tak tahan sejuk.

bermula la proses HIBERNASI aku. susah nak bangun pagi sebab tidur mati, pastu tak gerak mana2 dah lepas abes kelas. ye aku bersyukur sebab aku pi kelas la jugak. cer kalau kelas pun tak pi..ohohoho.. :D

LAPAR. ni masalah yang sangat kritikal. boleh jadi sawan aku kalau tak jumpa makanan masa musim hibernasi ni.huhu... jadi lapar je kan. nape ek?

tak aktif. sebab ape? metabolisma badan yang rendah? ye ke? hahaa..tapi betul la. aku rasa nak mengecutkan diri dalam selimut je. nak pijak lantai pun tak sanggup. sejuk woo..

'gua nak tido. papehal contact PA gua ok?'.

p/s: ok gak msia tak ada salji. 

11 rajin komen:

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

selamat berhibernasi..hee~

Ekmi Rabat said...[Reply to comment]

Bestnya kalu dpt berhibernasi cmtu tp banyak keje lab menanti.

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

teruk benar kalau macam tu...hehehe...cuba setkan minda tu supaya ndak berhibernasi...susah ooo...banyak kerja ndak jadi...hehehe

Bro ahmad said...[Reply to comment]

tengah malas ke ni..kekenyangan makan kt rumah terbuka ke hahaaa

NasZ said...[Reply to comment]

haha.. tapi memang syok tido pagi2 yang tengah hujan. sejuk je. hehe.

MOHD NASER.com

JIJI YU said...[Reply to comment]

besnye..ni rasa nak ambik cuti ni

AmirFX said...[Reply to comment]

Haha.. Spesies beruang kutub jugak la ni.. haha.. Sama beb..

PCL said...[Reply to comment]

asyik makan keja tak buat ..susah jgk tu, badan bulat hati keras cmner tu..susah kebelakangan hari nanti..jangan ikutkn sangat...

sekadar menasihati.

SpeakerSekolah said...[Reply to comment]

Manusia berhibernasi?1st time ku dngar..gelak gling2..hehe

Saiazuan said...[Reply to comment]

komputr pn leh hibernate gak.. hehe

aizamia3 said...[Reply to comment]

lagi best.. dapat cuti rileks kat rumah sorang2..