Kaitan antara Virus-chopper-donat dengan IT PC fair KT 2011

salam.

tamat sudah party melampiaskan nafsu hari ni. seharian..emm puas la jugak. adat la manusia. bukan senang menahan gelora nafsu di jiwa. macam yang aku cakap tadi, aku nak merayap pi bandar kan. ada PC fair kat KT. pehh...banyak gak barang yang murah2. tapi aku beli apa je.

aku beli headphone, cooler fan, antivirus ngan hah, yang paling penting, mousepad kepala Chopper.huhuuu.. padahal tak pernah pulak heran nak beli mousepad kan. selama ni mousepad aku peha, meja ngan buku je. kikiki... ni semua One Piece punye pasal. Luffy punye tak ada.sob..sob...

aku ade beli antivirus. sekarang aku pakai Kaspersky. tapi antivirus ni cam bes je. TRUSPORT Total Protection. terbang la jugak duit aku beli benda ni. tapi sebab aku sayang baby lappy ni, aku beli la untuk die. beli pakai duit sendiri lak tu (eh, duit PTPTPU la). aku suka antivirus ni sebab boleh install kat pendrive. boleh  lock folder. so, boleh la aku amik gambar seksi seksa. orang tak boleh tengok.huhu.. tak ade la. aku kan budak baik lagi suci murni :p

banyak gak la duit keluar. tapi  tak sebanyak orang lain la. aku rasa aku kot paling jimat antara dorang2 semua. hihi..aku beli benda perlu dan penting je. kadang2 tu hentam jugak la. nafsu buas kan. wawa dapat da Nokia E6 sejibik. izzah beli kamera Canon kat PC fair. sumpah murah gua tak tipu punya. Nad angkut kasut. yang lain sama je cam aku. kitorang beli donat Big Apple. pestaim wo aku beli. boleh dapat nasik 3 pinggan. kang tak beli terkilan pulak. hohoo..

ni la antivirus tu. rm85

mousepad tony tony chopper yang comel.

donat manis tahap kencing manis



p/s: ada tak jual antivirus menahan nafsu? ada kabo ye




6 rajin komen:

nadya said...[Reply to comment]

hehe..bukan e6 la wawa..c6 hhehe.. giler xlalu muak da aku doonut tuh...simpan sok je ngeee

AmirFX said...[Reply to comment]

Mousepad ngn Donut ya kiut... :D

Unknown said...[Reply to comment]

ehm2..kiut ke

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

sedapnya donut...huhuhu

PCL said...[Reply to comment]

wah , nafsu gile gadget ni weh....mane donut durian ..xde ke?

Eera Shera said...[Reply to comment]

nad, ops silap pulak

amir, kiut macam kamik ya?hee

jiji, ye la

kancil, mmg sdp pn

pcl, donat durian?eeii peliknye..haha