Jom Heboh Terengganu 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Jom Heboh tahun ni dibuat kat Stadium Gong Badak, Kuala Terengganu. Dekat aje la dengan kampus. Aku pun sanggup la meredah panas yang dah rasa macam kena panggang atas api tapi tak rentung pulak. berpeluh aje. Tak beli pape pun tapi ade la bawak larik 2 guni stok makanan.  




Harimau pun nak jom heboh ok..pesal tah aku tak ade nampak artis pun. tak respek aku betul. aku pun sanggup mencemar duli tau. penat berjalan sampai nak tercabut bulu kening, aku ngan member berhenti la kejap kat booth Al Kuliyyah. masa sampai tu, ada orang tengah nyanyi2 buat persembahan. sapa tu?


Oh rupanya Asyraf dan Syafiq Hady dari kumpulan nasyid Nur One. kenal tak? aku pun baru kenal. sebelum ni penah la dengar 1 lagu dorang. hensem tau Asyraf tu. suwit je. untung dapat tatap secara live hihi. suara tak yah cakap la. sedap tau.  pasal dorang cite nanti la. next entry!


Terserempak pulak dengan Linda Onng (kat Ganu kan so ada dengung kat hujung) kat booth Politeknik. Pestaim lalu jeling2 je kat booth tu. Kali kedua, ada orang panggil. rupanya Linda Ong. dia ajak aku bergambar pulak. aku baru nak balik. emm tak pe la jap je pun. takut Linda terkilan pulak.



 Banner

Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

15 rajin komen:

Naz said...[Reply to comment]

saya sempat gak bergambar ngan harimau 2 ekor tu..awak ni student unisza or umt

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Naz sy umt..awk dr mna?

shiema sufian said...[Reply to comment]

Wowwww, syoknyaaa. Shiema pernah pergi sekali je Jom heboh

Uncle Jonni said...[Reply to comment]

wah!! meriah...
aku sekali pon x pernah pegi jomheboh... huhu

ABU said...[Reply to comment]

jom heboh selalu ramai artis akn datng.. utungla bergambr dgn retis hehehe

Cikgu Ma said...[Reply to comment]

waaa...jom heboh...

Nong Andy said...[Reply to comment]

aku suka gambar harimau tu :)

wah.. tingginya Linda On. Tapi apasal Eera edit gambar tu hehehe..

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

tginya linda onn

Naz said...[Reply to comment]

@Eera Shera Saya dr Unisza

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Nong Andy mne ade edit..akk slh tgk ni >_<

teratak hati said...[Reply to comment]

bestnya..sanggup meredah kepanasan ye..

syAzAnA said...[Reply to comment]

rindu pulak na berjom heboh. hehehehe

Santri T.P.I.N.I said...[Reply to comment]

wah... bergambar dengan linda onn yer. tak sempat nk gi sana semalam.

Cik Yatt said...[Reply to comment]

erm..tak prnh po jum heboh..sadis

Kesah Karut Yayien said...[Reply to comment]

UNTUNGLAH bergambar dgn linda onn kat booth politeknik kitee tuu , hehe . :)