Aiskrim Magnum Choco Cappucino

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

hai adik manis, kakak cantik dan abang kacak semua..adik comel kini kembali. muncul menceriakan hari korang yang suram dan penuh stress tu. huhu... <------ intro failed!


petang tadi aku teringin pulak nak makan aiskem. oh sebenarnya dah lama teringin. jarang nak makan benda tak kenyang tu kecuali orang belanja. Magnum choco cappucino yang iklannye kemain gempak tu kan. tapi rupanya tak sedap.

kulit yang coklat tu tebal. isi dalam yang vanilla pun tebal. tapi rasanya pahit sangat. ingatkan kot la sedap macam ice blended cappucino. tapi indah kabar dari rupa. member cakap chocolate truffle dan almond sedap. nasib aku la termakan yang tak sedap. ikut selera memasing ler. aku tak suka. nak buang rugi pulak. harga pun dah boleh dapat nasi sebungkus lauk ayam ;)

ps: tak sempat BW tenet lembab :(


Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

13 rajin komen:

BCJ said...[Reply to comment]

nakkkkkk!!!!! :D

[PCL] said...[Reply to comment]

emmmh...teringin la plak.

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

alasan malas bw :P

remyhazza said...[Reply to comment]

dinner tadi dessrt dpt ice bream jugak.....
villa ice cream dgn passion fruit sauce.... oh !!!! nikmatnyer...

ABU said...[Reply to comment]

varian baru?... tak pernah try lagi..

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

iklan dalam tv bukan main lagi kan..huhu~

> tak pernah cuba pun lagi..ahakzz...~

kura said...[Reply to comment]

mengidam eskrim. hamboi..

iedchan said...[Reply to comment]

tak sedap ekk..seb bek tak beli semalam..hehe

mirmashi said...[Reply to comment]

ye ke x sedap ? grand habis kott iklan lam tv . hihik .

p/s : saya duk besut . umt ? saya penah pegi sekali umt tahun lepas . join kuiz sains umt . tapi kalah >.< . dapat no 3 . huk3

madammondoq said...[Reply to comment]

salam singgah..

i suka yg vanilla!! tak suka coklat!!

btw.. jemput join contest kat blog madam ye..

.........cP~ said...[Reply to comment]

Salam.

Hee.. adik beli haritu, sedap je. Coklat dia pekat. Mungkin sebab saya memang suka benda2 gini..tapi, mahal sangat, tak nak beli sendiri.

Hanie Dew said...[Reply to comment]

hhhmmmtengah sakit tekak best makan ni.. hahaha...

cappuchino mmg xkene kalau nak makan ngan vanilla kot

cik Kartun said...[Reply to comment]

pahit?? coklat pahit tu la sedappp~
nak g beli la esok..nak tunggu org bljew nth bila :(