10 Top Komentator

Assalamualaikum dan salam sejahtera.


10 top komentator:

(KLIK gambar)


1. Cik Kartun 
 coretan hati kartun


2. Amirfx
ting tong teko


3. Saiazuan
Saiazuan Blog


4. Remyhazza
Aku Cuma Seorang Kulikutif !!!


5. Iffah Afeefah 
Buta+Pekak+Bisu=CINTA


7.   Ezad Skytech
8.   Nong Andy
10. Kancil



Terima kasih sudi komen dan jadi sahabat Eera Shera (sambil sapu2 air mata di pipi) kahkah..Tanpa korang sape lah aku ni. Hidup ini tak bermakna kalo korang takde. Opps terlebih sudah!

Korang yang lain boleh la berkenalan dengan dorang yang memang best2 belaka ni.

Korang semua baik kan? Mai klik sini. Setiap klik umpama sebuah senyuman. Senyum itu sedekah..hehe


 Banner

ps: berjaya jugak update selepas berhempas pulas siapkan kerja last minute huahuahua... 


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

12 rajin komen:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

wahh #3! hehehe

Santri T.P.I.N.I said...[Reply to comment]

wah...bestnya mereka semua tu dapat penghargaan. huhuhu tak tersenarai sebab jarang komen. nanti nak terjahla mereka semua...

kura said...[Reply to comment]

nama gua nan hado dlm senarai. kena rajinkan lg mengomen di blog mu ni. heheh

AmirFX said...[Reply to comment]

Nak jadi rasaksa lah arini.. Huahuahuaa... Wargggggggghh..

shark said...[Reply to comment]

diorg suma mmmg rajin..

ShahzCudin said...[Reply to comment]

hah? xde dlm list..kena rjin2 komen kt cni la cmni..

Munnafendy said...[Reply to comment]

mana munnafendy? hahaha..kena usaha gigih lg ni =P

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

Alhamdulillah...kancil berada kedudukan yang terakhir...huhuhu...apapun terima kasih...

remyhazza said...[Reply to comment]

terima kasih pren... walaupun ditempat ke empat....
eera tetap no satu dihati....he3

Nong Andy said...[Reply to comment]

hehe.. ada juga nama akak kat atas tu ye :)

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

wahhh...no #7...hee...ezad mmg suka no 7..:D

[sutera kasih] said...[Reply to comment]

wahh2..bla sy nk masuk senarai hehe..maaflah jarang nk singgah, kekangan masa sbb ada komitmen kerja huhu