Gambar yang menggiurkan

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Lepas entri melayan nafsu kat SINI, kita layan gambar yang menggiurkan ni pulak. kita layan gambar hot la sebab kalo post entri baik2 nanti cik anon tak suka.

Nasi kerabu berlauk solok dan telur masin.

Putu piring warna kuning yang aku penah jumpa kat Ganu je. ada kelainan..

Mee kari yang mabeles

Jagung parut 

Ade tak yang tak tau jagung parut ni ape? jagung parut ni jagung yang ada parut la. tak..bukan macam tu ye adik2. jagung parut ni macam ABC versi jagung. Mula-mula letak sagu, pastu letak janggung tin, nak letak satu tin pun boleh. letak ais yang dah dikisar (makcik tu pakai mesin ABC) letak susu pekat sikit. siap! sedap tau..agak2 satu berapa harga? sape boleh teka..

ps: pasni entri lucah akan menyusul wakakaka..

Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

16 rajin komen:

kura said...[Reply to comment]

oi. belanjaa laaa.

remyhazza said...[Reply to comment]

kirim salam kat cik anom tu......he3
tapi air jagung parut tu nampak cam ade kelainan.....sedap !!!!

teratak hati said...[Reply to comment]

rm2 kot..btul tk..cam sedap je semua tu,mmg menggiurkan..

Nong Andy said...[Reply to comment]

:)

memang mengiurkan :)

meleleh air liur akak memandangnya Eera :)

*Lucah? oh jgn hehehe..

BCJ said...[Reply to comment]

makkkk aihh!
sodapnyaaa nasik kerabu tu..terliur den..huhu :)

Santri T.P.I.N.I said...[Reply to comment]

tengok nasi kerabu tu memang menyelerakan...lapar pulak perut ni!

Afiq Yassin said...[Reply to comment]

igatkan kuih kuning tu pulut.

Muhammad Saiazuan Norhalik said...[Reply to comment]

baru pas makan magee..trus lapar blk ble tgk..huhu

mirmashi said...[Reply to comment]

x penah makan pom kak putu piring tue , huk3 . tapi jagung parut feveret saya XD

widiea azira said...[Reply to comment]

jagung parut now!!!!

cik Kartun said...[Reply to comment]

CK tak mkn tgh ari lagi nie eera.. @_@

AmirFX said...[Reply to comment]

Nampak sedap jer air jagung parut tu... Tak sabar gak nak menanti entry lucah lepas nie... :D

Cikgu Ma said...[Reply to comment]

nasi kerabu!! rindunya...

Dylla Abas said...[Reply to comment]

nasi kerabu...?? laparnyaaaa!!!

FIFIEY LYCHEE MARATION said...[Reply to comment]

Ini sangat menggiurkan ok!!!:) LOve it!

Hanie Dew said...[Reply to comment]

aku lapar tengok nasi kerabu ngan mee kari...haaa...perut aku karok lagu rock laaaa!!