Andai Ku Bercinta Lagi, Mojo



Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga

Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni?

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda

Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh

Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih

Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati



ps: lagu dan lirik yg best,  suara vokalis yg power, video klip yg sedih... boleh pulak isteri dia main pesan2 gitu ye. dengar lagu ni teringat kispen aku yg ini. kisahnya hampir sama...








 Banner


Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

7 rajin komen:

♥ wawawawa ♥ said...[Reply to comment]

suke lgu nie ^^

M Fizan said...[Reply to comment]

lagu ni ke? dah lama carik tak tau tajuk... tenkiu2 ^_^

Dylla Abas said...[Reply to comment]

serius lagu ni best...dan sekarang akk sedang mengulang utk kali ke-3 ^_^

akk tag Eera kat sini :
http://starfleet2208.blogspot.com/2012/06/sayakah-follower-bertuah-itu.html

Cik Rongoks said...[Reply to comment]

baru je lepas dengar lagu nie. uhuhuh

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

dah makin banyak orang dengar lagu nie...memang best

Remy hazza said...[Reply to comment]

andai ku bercinta lagi......
remy suka lagu nie... layan... cuma tak sempat nak letak kat background blog jer.....best!

Eera Shera said...[Reply to comment]

x sengaja pn terjumpa lgu ni. x penah dgr pn tp best kan :)