Video menarik: Tabarruj and Eid' ul Fitri - Penjelasan tentang aurat dan adab berhias dalam Islam

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dalam Islam, perempuan memang tak boleh berhias lebih- lebih kan supaya tak menarik perhatian orang. Bak kata dorang dalam video ni, compact powder pun dah cukup hehe..

Nak lebih jelas tengok sendiri eh. Best ni. Kelakar dan comel je dorang. Pelajar kita di Mesir ni. 





Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

8 rajin komen:

Edy Fee said...[Reply to comment]

yang kurang itu lebih baik

Kancil 8349 said...[Reply to comment]

terbaik video klip nie...

[sutera kasih] said...[Reply to comment]

comelnya video tu, thanks sbb share :)

Hanie Dew said...[Reply to comment]

wuwuwuwu..takleh tgk kat ofis.=(
less is more.nak pakai pun jgn sampai jd clown.. =p

Remy hazza said...[Reply to comment]

terbaek video nie..... yg penting, jaga sahsiah diri......less is more...biar nampak cam natural dari mural !!!!!

Knor said...[Reply to comment]

kak guna bedak talkum bayi aje..kongsi dgn anak..hehhkalau nak keluar tak tgok cermin pun..pakai bedak main tacap2 je..

anismelon said...[Reply to comment]

jangan berhias lebih lebih..then letak pic kat web..nanti jadi mangsa page kt fb..

Nur Aqilah said...[Reply to comment]

blek umah nk kena tgk. hehe biasa laaa kt lab. xbleh tgk..