BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF..AKU UMPAMA !

Santai Bersama BEN ASHAARI
tengok SANA
salam semua.lama dah tak join segmen. maklum la pi bertapa. jap lagi sambung bertapa balik.ok.. aku umpama kan diri aku macam ni....

murai,magpie robin
ape ni?

macam burung apa?burung murai...burung apa? burung murai...hehe..

sebab mulut aku bising.hehe...orang yang rapat ngan aku memang tau aku banyak cakap. kalau dalam sehari aku tak dapat berkomunikasi (ayat skema) ngan orang, aku boleh sawan! tapi aku macam ni ngan orang yang rapat je. cuba campak aku kat tengah2 orang ramai atau tinggalkan  aku ngan orang yang aku tak kenal..jadi gadis penyantun ala2 gadis melayu terakhir la. tapi tak la sampai jadi bisu!->>> aku kan pemalu ^_^

so, kat blog ni la tempat aku bercerita. tempat aku boleh lepaskan apa je (asal jangan sentuh isu sensitif ).aku kongsi cerita apa yang aku rasa, yang aku nampak, yang aku rasa korang perlu tau. tengok la entry aku..banyak membebel je kan. entah pape jek :p

aku tak ramai kawan, tapi aku hargai kawan yang aku ada. kat sini la aku cari kawan, yang boleh kongsi macam2. tapi tu la..kadang2 lawan lagi ramai dari kawan. :)

p/s: jadi la blogger yang BERSIH!



7 rajin komen:

cayang GIRANG muahx muahx said...[Reply to comment]

wah~ murai.com ea?
aha~
girang wt lawatan at sini. :D,, hye~

Pn. Sheila said...[Reply to comment]

salam... 4lo sama...

http://putributterflypunyablog.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

Acik said...[Reply to comment]

masih pakai keyword bersih ke?
segmen oh segmen! :)

saiazuan said...[Reply to comment]

umpama burung murai :)

AKU UMPAMA SEBATANG PENSEL, ORIGAMI ROS DAN SEHELAI KERTAS!
http://eleventx.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

Bro ahmad said...[Reply to comment]

bukan ke murai kuat bebel hahaaa XD
Perumpamaan mulut murai

saiazuan said...[Reply to comment]

tanya sama murai~

Kaio said...[Reply to comment]

nak jadi blogger yang berjaya banyak liku2nya. :) good luck

www.kaio.my