Menerima



Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Kadang- kadang tu kita kena akur pada sesuatu. Pada keadaan yg mungkin nampak memaksa. Pilihan memang banyak tapi tak pada semua masa. Ada masanya kena redha jugak. Kena sedar diri kaki tu terpasak kat mana.

Kita ni hidup saling bergantung. Macam alam. Macam ekosistem yg saling memerlukan antara satu sama lain.  So baik-baik la dengan sape2 pun. Kalo tak nak, sila buat rumah atas pokok dalam hutan.

Dan tak kisah la orang cakap apa. Orang buat apa. Sabar je la sabariah oiii!!



Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

14 rajin komen:

♥ wawawawa ♥ said...[Reply to comment]

betul2

Fienazzuki said...[Reply to comment]

biq ja orang nak kata apa pun...
mulut orang bukan kita leh tutup...
Jom terjah blog Fie...
http://fienazzuki.blogspot.com/

Iffah Afeefah said...[Reply to comment]

itulah

hidup mmg ade pilihan

tp ade mase terpaksa memilih dn belajar tuk terima hakikat tu

Remy hazza said...[Reply to comment]

sabariah....
kau dengar kata bapak nie!!!!
kau kena redha sabariah... ujian2 tu tanda engkau masih kuat...
jgn cepat putus asa ya....

Dylla Abas said...[Reply to comment]

simple entri but nice :)

Edy Fee said...[Reply to comment]

siapa boleh hidup sorang...kita sling melengkapi

widiea azira said...[Reply to comment]

baik lah tajudin. .haha

Remy hazza said...[Reply to comment]

nak ajak join segmen......he3

http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/08/segmen-di-mana-anda-beraya-pada-tahun.html

anismelon said...[Reply to comment]

hehe..tak rugi buat baik ngn org..kite baik ngn org org xberkire nak buat baik ngn kite

Shahrul Hairy Shaharuddin said...[Reply to comment]

salam kunjungan =)
Dalam penerimaan sesuatu, perlu difikir baik buruknya =)
www.shahrulhairy.com

teratak hati said...[Reply to comment]

Betul2..hidup kat dunia bkn kite sorang je kn..

Edy Fee said...[Reply to comment]

kalau bleh nak pilihsemua satu masa

Nur Aqilah said...[Reply to comment]

tu la psl. kadang2 pilihan yg kta wt.. hmm bla pikir blek menyesal la plak.

kdg2 tu jgk ssh nk wt pilihan. cmne pn whatever happen pasti ada hikmah nye. kalo tersalah pilihan. it's oke. sbb kita belajar dr kesilapan.

missha said...[Reply to comment]

so true :) kita bukan hdup sorg2..

belajar menerima :) *even tak suka.huhu