Terima Kasih la ek!


Assalamualaikum. Haiii korang. J

Wooaaaa...gua berasap ni. Susah payah gua tolong dia, terima kasih pun tidak! Dia ingat gua orang gaji ke. Gua punya la berkorban untuk dia, sanggup tolong dia cuci pinggan dia. Terima kasih pun tidak. Arghhhhhhhh.........!!!

Terima kasih. Thank you. Thanks. Mekasih. Maceh.  Bukan susah pun nak sebut. Cuba la kalau orang dah tolong kita tu, kita cakap terima kasih. Sejuk hati dia. Rasa nak tolong lagi jek. Hehehe... kalau orang tolong kita ke, bagi kita something ke.. bagi apa2 la, cakap la terima kasih. Baru la nampak beradab dan ada rasa menghargai. Tak ada la buat orang sakit hati. Orang pun senang ngan kita.

Jangan jadi orang tak kenang budi. Bila susah, pandai mintak tolong. Bila dah lepas azab dia, buat tak tau je. Terima kasih tak, siap menyombong lagi. Hei.. bumi ni bukan kau yang punya sorang! Ingat comel ke buat macam tu?

Terima kasih pada yang sudi baca. 

4 rajin komen:

JIJI YU said...[Reply to comment]

bukan susah pon nak kasi penghargaan

miss inna said...[Reply to comment]

sabar akk..manusia tkadang macam tu..bila susah br ingt, tp bila senag da lupakan kawan..

Saiazuan said...[Reply to comment]

huhu manusia xreti brsyukur ni memang tak tau ckp thanks

Eera Shera said...[Reply to comment]

jiji, x susah sebenarnya orang yg x nak buat

inna,byk je org mcm tu

saiazuan, tu la org yg x tau hargai org lain