you are my nakama!

u r my NAKAMA!!! 


nakama atau dalam bahasa yg lebih mudah difahami adalah kawan baik.
ye..kwn baik..bukan apa..cuma nak ckp terima kasih pada semua kwn2  yg mmg aku syg. 
terima kasih sbb sudi jd kwn aku.kadang2 apa yg berlaku boleh menggugat persahabatan kita.  
tapi semua tu tak kan mampu mengurangkan sayang aku utk korg semua.
aku tau,aku bukanlah kwn yg baik.walau aku cuba jd baik..
aku tetap bukan yg terbaik.. maap kan aku atas slh dan silap.
pernah aku dikhinati oleh sahabatku sendiri suatu waktu dulu.
pernah jugak terjadinya salah faham.  
akan aku cuba jd kn semua tu satu pengajaran.harap2 semua tu x berulang lg.
ye..sahabat tu adalah saudara kita! 
apa yg aku belajar ari ni...
belajarlah utk memaafkan dan bersangka baik la dgn sesiapa pun.
kwn dtg dan pergi tapi yg tetap di sisi adalah sahabat sejati!

1 rajin komen:

Rapunzel Cikilolo said...[Reply to comment]

saye panggil kawan saye pun nakama juge... follow u la :)