Pertunangan Asyraf Muslim

dah lama rasanya tak baca surat khabar online.biasanya aku bukak Harian Metro. tadi tangan ni pun tertekan lah link ke surat khabar tu.nak tau gak apa yang jadi kat dunia ni.emm..mula2 terbaca  pasal 'syarat pikat Rita'. anak arwah Soshilawati tu..then..oh no..no!!arghh...tak mungkin...ye ke ni?

'Asyraf pilih adik angkat'.

pelakon Asyraf Muslim dah bertunang!
dengan seorang doktor.
anak abang angkat Asyraf. (boleh baca kat sini Asyraf pilih Dayana )

oh..melepas aku.hehe...
nampaknya bukan jodoh kami (ayat artis)
ku doakan kebahagiaanmu..(cewah)

Asyraf sekarang ni pun dah kurang berlakon sebab nak beri tumpuan pada pusat perubatan yang dikongsi dengan bakal ayah mertua dia.
sejak asyik berlakon jadi ustaz ni,aku nampak Asyraf ni makin baik pulak.
idak le aku kata dulu dia tak baik tapi macam makin baik.
so..tak semua artis ni perangainya hodoh kan..

aku kagum ngan die.die tak lah tumpu berlakon sangat tapi dia berniaga gak maklum la ada Diploma Pentadbiran Perniagaan..macam yang kita tau, dia ni penternak kambing.banyak gak dapat hasil tu.
pulak tu bukak pusat perubatan islam (kat mana tu nanti aku cari) hihi..

Ciri-ciri Dayana yang merendah diri, bertudung, solehah dan sedap mata memandang merebut hati saya. Keserasian yang ada membuatkan kami yakin untuk bersatu’’.


"Jika saya sambung berlakon pun, selepas ini saya akan cuba mengelak dari melakukan adegan berpegang-pegangan tangan atau bersentuhan dengan wanita termasuk semasa menjayakan sesi fotografi.
“Saya juga akan cuba mengelak untuk bergambar berdua-duaan dengan wanita . Harap semua pihak meghormati keputusan saya.”  (harap betul2 pegang kata2 tu ek)
oh..bertuahnya itu Doktor!
jeles..jeles..
semoga sampai ke jinjang pelamin dan bahagia dunia akhirat hendaknya.

"aku ditinggalkan sepi". lalalalaa...
heheh..........




meraka mungkin akan bernikah 1 syawal ni di Mekah.
ambik berkat katanya.



0 rajin komen: