sayonara second year..welcome final year!

3 paper lagi.
2/5- bahasa Arab dan biodiversity resource assessment.
5/5- research method in biology.
then..apa lagi, cau cin cau la.
mau pulang ke tanah air (bajet dok oversea la) yang selama exactly 3 bulan ditinggalkan.

berita gembira...
hari ni senarai nama yang dapat hostel dah announced.
yeay...aku dapat.
sem depan dok dalam pulak.
cukup lah setahun menyewa kat luar.
sayonara...rumah sewa.
alah...lepas ni tak ada peti ais dah.
tak boleh nak goreng2.
paling dasyat, kena basuh baju pakai tangan!
adess..tapi aku budak rajin.hehe..

walaupun cuti sem ni 4 bulan, tapi cuti aku 2 bulan.
ye...aku kena pergi LI pulak.
baki yang 2 bulan lagi tu...tak jamin lagi.
mungkin kena balik awal.mungkin ada kursus.mungkin......
naik sem depan, sibuk ngan final year project pulak.
sem depan,dah jadi senior.dah masuk tahun 3.
setiap sem sibuk.sem depan lagi la kan.
biasa la student..abis study,kerja pulak.
selagi belum tutup mata,kerja..kerja...kerja...
ngehehe..

selalu orang anggap dorang la yang paling sibuk (kalah menteri).
masing2 nak tegakkan.....'aku lagi sibuk'.
pendek kata (saja dipendekkan sebab kalau dibiarkan nanti bersyarah pulak kat sini),
semua orang ada urusan masing2.semua ada hal masing2.semua ada cara masing2.
sibuk ke tak,bergantung pada cara kerja masing2.
bergantung pada rasa tanggungjawab atas tugas sendiri.
pandai2 la urus tekanan kerja.
penat?biasa la.aku pun selalu mengeluh jugak (see..aku dah melalut)
tak ade benda mudah dalam dunia ni .
ok..cukup.sampai di sini saja episod kali ni,jumpa lagi di lain episod (oh..melalut lagi).....

0 rajin komen: