Bulatkan tekad...
Tidaklah aku petah berkata -kata dan lantang berbicara maka pada halaman kertas aku lukiskan luahan rasa. Sesuatu itu pernah singgah dan pergi tapi ia muncul kembali. Sesuatu itu merasuk makin menggila ke dalam jiwa dan fikiran dan aku menjadi hanyut, larut hingga sebati. Tuhan temukan ku dengan sesuatu itu, apakah punya makna tertentu?
Intro je tu. Kemain panjang. Korang ada cita-cita? Korang minat apa? Teruskanlah dengan kecintaan korang pada sesuatu tu. Biarlah orang lain nak dengki, nak caci maki asalkan tak buat benda yg salah tak apa aja.
Haisy cakap memang senang. Cer praktik, kena kat batang hidung sendiri, hah dapat setepek kat muka. Kata tak peduli tapi kisah jugak. Mulut kata ada-aku-kisah tapi kepala dok pikir 'tak pe ke ni', 'boleh ke', 'apa orang kata' dan bla bla bla lagi.
Pasti ada; walopun seorang yg membantu...
Thanks to Nur Aqilah Mohd Sholihin pakwe kesayanganku. Ceh macam lesbo. Tapi kata2 kau semalam menyentap hati aku. Menghentak kepala aku sampai buat aku tersedar. Hanya sebab kau kenal aku. Kau tau apa kesukaan ku, apa kekurangan ku. Dan tukar kerisauan aku jadi satu senyuman yg panjang.
Aku dah pilih jalan aku. Aku tau pasti berliku. Tapi sebab kau selalu ada. Dan DIA juga. Aku tak mau mengalah. Kamu...ya korang semua, pasti punya jalan yg dipilih dengan cerita yg tersendiri kan? Bengkang- bengkoknya jalan mu, kau dan DIA aje yg tau. Senyum. =)
