Buku Baru: Titah Bukan Sabda


Kalau korang semua nak tau, buku koleksi cerpen Titah Bukan Sabda ni adalah keluaran BUKU HITAM PRESS yg ke tujuh (007). Ini adalah buku indie yang diterbitkan oleh penerbit indie yang memang digemari ramai ;)

Kulit buku ni baru je diumumkan malam tadi, bila betul2 mahu rilis tu tak pasti lagi. Tak lama lagi akan terbang ke dalam dakapan korang. Cun kan cover dia? Hihi. Kalau korang nak, boleh beli dengan aku nanti. Ada 20 cerpen yang ditulis oleh 20 orang penulis. Dan syukur, nama kerdil aku terselit diantaranya. Cer teka mana satu? >_<

Jujurnya aku tak sabar nak baca cerpen-cerpen dalam ni. Maklomlah ramai penulis favourite aku ada. Aku dah pernah baca karya-karya dorang sebelum ni. Terharu jugaklah boleh berjiran dengan dorang dalam buku ni isk isk isk..

So, kalau korang nak cuba satu kelainan dan tak klise, korang cubalah baca buku ni. Jangan pandang rendah pada buku-buku indie pulak ya? Sekali cuba pasti ketagih. Ouch!

Excited lagi sebenarnya. Maklom la pestaim kakakaka :p



2 rajin komen:

Zaf98 said...[Reply to comment]

wah! akak penulis rupanya! ada cerpen akak eh dalam tu? wah! hebatnyaaa!

Mynn Ys said...[Reply to comment]

mcm mana nak beli?