Showing posts with label luahkan. Show all posts
Showing posts with label luahkan. Show all posts

Luahkan: Geram dengan sikap posmen

Salam.

Hari tu aku ada beli t-shirt Kelab Blogger Ben Ashaari. Baju tu selamat di pos kan ke rumah aku betul2 hari aku nak balik, hari Sabtu kelmarin.

Aku puas hati ngan baju tu. Yang aku tak puas hati ngan posmen pos laju tu. Ape dia ingat tak berharga ke barang aku dia main campak je dalam pagar. Hello..aku bukannya langgan surat khabar yang ko nak main campak2 dalam pagar rumah..grrrrr..

Yang aku peliknya, bukan sepatutnya dia mintak sign ke? Dia tak panggil pun masa adik aku intai kat pintu. Van die betul2 benti kat depan rumah. Rumah aku punya la bukak pintu seluas alam..abes tu asal tak panggil..

Satu lagi. Selasa lepas hadiah yang aku dapat dari SINI dah sampai. Malangnya hadiahnya pecah. Punya la sebesar gedabak tulisan FRAGILE kat luar tu. Tak nampak ke? Kenapa barang kita tak dijaga baik2. Pape pun..thanks for the gift ek. aku betul2 menghargainya. ;)

-Gambar hiasan-

Bengang memang bengang. Bab2 campak barang ni memang aku geram betul. Macam tak ada budi bahasa. Mentang2 pos ekspress. Bagi pun nak ekspress ke. kita bako je..kite bako!!!! :p



 
 Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^