Secawan magis

Ketagihan tu sekejap sekejap datang.
Susah nak lupa.
Mahu tak kira masa.
Teringin tak dapat dihalang.
Bila tak dapat gelisah.
Dah dapat terasa nikmat.
Indah macam syurga dunia.
Secawan nescafe panas.
Takjubnya tak terungkap dengan kata.
Ada magis di dalamnya.
Aku dan secawan nescafe.
Ikatan kuat tak terpisahkan.
Biarkan aku bercinta dengannya sepanjang hayat.

3 rajin komen:

reenapple said...[Reply to comment]

Sama macam aku. Ketagih bila minum Nescafe. Sebab tu skang kalau boleh aku jauhkan diri dari Nescafe.

Dylla Abas said...[Reply to comment]

tudiaaa...kemain lg entri..pasal nescafe je..huhu :p

p/s : lama x nmpk adik

Nong Andy said...[Reply to comment]

bahaya...

tak tidur malam aku di buatnya kalau minum jam 7 malam ke atas.

kalau pagi-pagi tu...

hari-hari kot... sebab nescafe kat opis free of charge haha...