Chicken Soup For The Soul

Lama dah aku teringin nak beli buku ni. tapi tak pernah jumpa pulak. eksaited la jugak ni. Aku tak tau pulak buku ni ada dalam versi BM. aku kalo buku BI tak berapa nak baca la hehe..

harga pun tak mahal. ada diskaun pulak tu. rasanya kalo yang BI mahal sikit kot. Dulu masa sekolah selalu baca petikan cerita2 dari buku ni dalam surat khabar ruangan meluahkan perasaan haha..

entah kat mana la aku letak keratan2 surat kabo tu ek.. ke dah kena humban masuk tong sampah.agaknya la haha..aku suka ceritanya yang sangat bermotivasi tu. buku ni banyak siri sebenanya. kat dalam ni ada 100 cite pendek. kena baca dulu la kalo nak tau best ke tak.

ps: beli je bacanya entah bila haha

Published with Blogger-droid v2.0.4

25 rajin komen:

Hanie Dew said...[Reply to comment]

Lama jugak aku tak beli buku motivasi ni..mahal tak wehh..nak beli la

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Hanie Dew rm27 je..beli jgn x bli

Unknown said...[Reply to comment]

macam menarik je..hehe tapi zuan lagi suka mendengar motivasi.. lebih bersemangat :)

Shiema Sufian said...[Reply to comment]

Best tak ? macam teringin je nak beli (:

Hanie Dew said...[Reply to comment]

Murah gak tu rm27..

Mana ada macam model...lighting punya kje tu..hehehe..buat kat ofis jue last friday.sampai kol 9 baru balek.haha

kura said...[Reply to comment]

rajinnya membacaaa ekau nii hahha

Zehan Ilyana said...[Reply to comment]

buku bi dia memang mahal..huhuhu..and dia ada macam2 siri kan..

ouh, haritu saya pun ada ternampak kat popular versi bm ni..:)

Anonymous said...[Reply to comment]

aku pun baru tau ade versi bm. zaman aku versi bi ouh, mahal pulak tu...

AmirFX said...[Reply to comment]

Macam best jer buku nie.. Pinjam boleh? :p

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Rapunzel Cikilolo baru lg kot..skrg byk jumpa buku2 bi yg ditukar bm..PTS yg buat rasanya..

reenapple said...[Reply to comment]

oh.. dah lama tak beli buku stail gini. hehehe

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

hee...macam menarik je ni...boleh menarik minat org utk membaca ni..:D

Anonymous said...[Reply to comment]

CK ade bbrape je buku mtvsi.. kbnyakan yg lain koleksi mjlh ngn nvel heeeeee :D

Nong Andy said...[Reply to comment]

Nampaknya menarik. Dah lama tak membaca. Akak pon sama. kalau BI malas nak baca. penat nak tgk kamus hehehehe...

* harga brapa?

Nong Andy said...[Reply to comment]

oh.. RM27 hehehe. x baca komen tadi :)

okeh gak tu. Tapi x tau kat KK boleh jumpa ke tak :p

mirmashi94 said...[Reply to comment]

eh , saya pom nak jugak buku nie . huk3 . naty akak share la seket2 sal isi buku nie kat blog ye ! hehe ^^

syafiqa said...[Reply to comment]

pinjam!
hahaha

Abu Bagi said...[Reply to comment]

Rajin baca novel.. Bagus... Teruskan teruskan..:)

Ce'gu JAERA said...[Reply to comment]

wah, bagus buku ini untuk memotivasikan diri kan.... tahniah.. keep it up

kay_are said...[Reply to comment]

tak pernah beli buku motivasi.. =P sebab tau takkan sentuh nye.. lol!

hamzah ian said...[Reply to comment]

lama tak beli buku, lama juga aku tak baca.. hahaa

Dr Afifah said...[Reply to comment]

dah baca ke? best tak? saya teringin jugak nak beli, tapi saya carik english version, tak pernah jumpa pulak..

Shurazirah Sukhur said...[Reply to comment]

Wah, macam menarik..dah baca ke?best tak?boleh jugak ni habiskan baucer buku selitkan buku ni..heee

anikemetot said...[Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
anikemetot said...[Reply to comment]

i ade BI version,buku tu xsentuh pon lagi..xda masa nk baca,huhuu..and harga boleh runding ;)