Filem Ombak Rindu pecah panggung



Masterpiece fanpage.Silalah LIKE. arigatou ^^


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Siapa dah tengok filem ombak rindu? katanya 1 hari tayangan dah cecah 750 riban. sampai boleh kalahkan si pontianak hensem, Twilight Saga: Breaking dawn.

yela novel ni pemes ames tau. aku yang dah baca pinjam ngan kawan, 2 tahun lepas tu aku beli sendiri novel ni. masa tu form 3. berapa kali dah khatam.

aku tengok searh keyword banyak yang cari pasal ombak rindu dan lagu temanye. aiseh..sayang pulak tak pi tengok. kalo tak boleh buat review..hahaha 

bila Kuala Terengganu nak ade wayang???

sape dah tengok share la. tapi ramai kata best. aku tak mengharap sangat. yela mesti la tak se'best' novel kan. kalo nak tengok tak boleh compare la. filem ngan novel lain. 

lagu tema ombak rindu pun best. ni lagi satu lagu dia. best2....pantai kat belakang hostel aku je. so aku feeling lebih la dari korang. nak nyanyi kat pantai pun boleh cuma Hafiz takde so feel kureng la ;p




ps: err..kan best kalo dapat 500 polower sebelum masuk tahun depan ;)


Terima kasih sudi baca sampai pengsan ^___^

6 rajin komen:

inna_risna said...[Reply to comment]

"bila Kuala Terengganu nak ade wayang???"

erm, nmpknya memang xdpt tgok la ombak rindu nie..twilight pun melepas juga...

Nong Andy said...[Reply to comment]

rasanya pernah baca novel tu.. lama dah smpai lupa jln crita dia.. tapi kalau x silap dulu smpai nangis-nangis baca :)

Ezad Skytech said...[Reply to comment]

katanya memang penuh panggung masa hari pertama tayangan...heee~

Eera Shera said...[Reply to comment]

@miss inna tggu downlod je la

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Nong Andy cite tu memang sedih kak

Eera Shera said...[Reply to comment]

@Ezad Skytech itu la kemain lg hee