Kembali

Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Nak mencari barang yang hilang tu tak lah susah mana. Cari je sampai jumpa. Tak jumpa jugak mungkin boleh beli yang lain. Ganti yang baru walaupun mungkin tak berapa nak serupa dengan yang lama. 

Masalahnya kalau mood yang hilang tu payah jugak nak cari balik. Hanyut entah ke mana. Bagi empunya diri memang payah la nak atasi penyakit merbahaya tu. Mungkin kena bertapa ke gua dulu baru dapat semangat balik. Dah lama tinggal tu la penyebab kemalasan tahap gergasi tu.

Itu nasib semangat yang hilang. Kalau empunya diri yang hilang, tak ke naya tu? Oh mungkin nak kembali balik ke masa silam? Macam dulu- dulu tu.

Rindu awak- awak semua tapi masih ingat lagi ke dekat tuan punya belog ni?



Raksasa lawan atromen, dah baca sila la komen ^___^

8 rajin komen:

Rapunzeel Cikilolo said...[Reply to comment]

hai eera... selamat berblog kembali...

Remy hazza said...[Reply to comment]

selamat kembali..... eera...
never forget u!!!!

Dylla Abas said...[Reply to comment]

welcome back sis!!

QasehnyaRania said...[Reply to comment]

welcome back ;D

Zaf98 said...[Reply to comment]

okaeri onee-chan! ^___^

Nong Andy said...[Reply to comment]

o.. org dah habis convo baru nak jenggah belog eh?

selamat kembali.. akak merindui mu hehehehehe...

Anonymous said...[Reply to comment]

hey you..smile!

Edy Fee said...[Reply to comment]

t6akde mood tidooooo jew